عمومی

اطلاعات مهمی درباره بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث از آنجایی که بسیار فراگیر است و کاربران زیادی از این بیمه استفاده می‌کنند همیشه مورد توجه شرکت‌های بیمه بوده است ما در سایت نمایندگی بیمه ایران خورشیدی با توجه به رویه کاربردی و هدفمندی در راستای خدمت رسانی به کاربران و بیمه گذاران عزیز قصد داریم به مشکلات و مسائلی که ممکن است برای شما پیش بیاید بپردازیم و آنها را روشن کنیم با شما در امور بیمه ای خود با مشکلات کمتری مواجه باشید در ادامه مقالاتی که به صورت آموزشی به شما کاربران عزیز ارائه کردیم مبحث انتقال در بیمه شخص ثالث را دنبال می کنیم

اگر قصد دارید تخفیف بیمه شخص ثالث خودرو خود را به خودرو دیگری انتقال دهید باید بدانید که این انتقال دادن باید بین خودروهای مشابه انجام گیرد به این معنی که شما نمی توانید تخفیف بیمه شخص ثالث خودرو سواری را به خودرو بارکش منتقل کنید به عبارت دیگر تنها بین خودروهایی با کاربری مشابه امکان انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث وجود دارد و در موارد غیر آن که کاربری مشابه نباشد این امر امکان پذیر نیست

 

حال به بحث مفقود شدن مدارک بیمه شخص ثالث می‌پردازیم شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدارک خودرو را به همراه بیمه شخص ثالث گم کرده باشید در چنین شرایطی چه مراحل اداری باید طی شود تا مسئله مفقودی بیمه شخص ثالث شما حل شود در چنین مسائلی همانگونه که در هنگام مفقود شدن سایر مدارک اقدام می‌کنیم باید سریعاً نسبت به گزارش دادن موضوع به نمایندگی بیمه اقدام کنیم در واقع بدون فوت وقت و هیچ گونه معطلی باید نمایندگی بیمه را مطلع کنیم که در جریان باشند مدارک بیمه شخص ثالث شما مفقود شده است.

مطمئناً این اقدام تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی دارد بنابراین فراموش نکنید که اطلاعات تماس نمایندگی بیمه مربوطه را همواره به همراه داشته باشید تا در صورت بروز چنین مشکلاتی به توانید با آنها ارتباط گرفته و طرح موضوع نمایید

پس از اینکه شما گزارش خود را به نمایندگی بیمه ابلاغ کرده اید باید برای دریافت گواهی مفقودی که اثبات می کند شما تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار دارید را تهیه کنید این جوابیه ای به آن خاطر است که در صورت مفقودی مدارک بیمه شخص ثالث به هیچ وجه المثنی صادر نمی شود و تنها گواهی ارائه می شود.

 

مراحل دریافت گواهی چگونه است؟

برای دریافت گواهی مربوطه پس از دریافت مشاوره های لازم از نمایندگی بیمه خود ابتدا باید به مجتمع بیمه ای که بیمه نامه از آن مرکز صادر گردیده مراجعه نمایید حتی در صورتی که نمایندگی مربوطه را فراموش کرده باشید می توانید از طریق شماره پلاک شماره شاسی شماره موتور و یا شماره بیمه نامه با استفاده از سایت بیمه مرکزی مشخصات بیمه نامه را استعلام نموده و پس از آن مدارکی که نیاز دارید را به همراه داشته باشید تا مراحل کار برای شما انجام شود مدارکی که شما برای این کار نیاز دارید سند خودرو و کارت شناسایی شخص شما خواهد بود.

در خصوص عدم صدور المثنی برای بیمه نامه شخص ثالث جای نگرانی وجود ندارد در واقع شما با دریافت گواهی مربوطه که هیچ تفاوتی با اصل گواهی بیمه نامه شخص ثالث شما ندارد هرگز با مشکل ارائه مدرک یا مسائل قانونی مواجه نخواهید شد در واقع ارزش حقوقی این برگه گواهی تفاوتی با اصل بیمه نامه شخص ثالث شما ندارد نمایندگی مربوطه تعداد کوپن و تخفیف همچنین عدم خسارت و مشخصات دیگر بیمه نامه قبلی را استعلام و در گواهی بیمه شخص ثالث شما درج می کند.

چنانچه شما پس از مفقود کردن مدارک مربوط به بیمه شخص ثالث خود و دریافت گواهی مربوطه دچار سانحه شده و خسارت ایجاد شود به الحاقیه مبنی بر استفاده از بیمه شخص ثالث و از بین رفتن تخفیف عدم خسارت ضمیمه گواهی بیمه شما می گردد.

با این همه به  شما توصیه می‌کنیم همیشه مراتب دقت و توجه را به نگهداری مدارک بیمه خود داشته باشید همانگونه که می‌دانید عدم به همراه داشتن مدارک بیمه مشمول جریمه راهنمایی رانندگی نیز می شود و چنانچه شما همواره این مدارک را همراه خود داشته باشید کمتر احتمال مفقود کردن آن وجود دارد.

شاید لازم  باشد گاهی به تغییرات قوانین بیمه‌ای توجه نموده و از آنها اطلاع پیدا کنیم قانون بیمه شخص ثالث در سال ۱۳۹۷ دستخوش تغییراتی گردید به نظر می رسد همه افرادی که از بیمه استفاده می‌کنند لازم است این اطلاعات را داشته باشند و از چگونگی قوانین و مقررات اطلاع پیدا کنند.

 

در ادامه مقالات نمایندگی بیمه ایران خورشیدی می توانید شرح مفصلی از قوانین و مقررات و همچنین تغییراتی که در مفاد قانونی بیمه شخص ثالث به وجود آمده است را مطالعه کنید از شما کاربران عزیز تقاضا داریم با به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی این سایت ضمن حمایت از ما در راستای اشاعه محتوای آموزشی و فرهنگ استفاده صحیح از بیمه به دیگران کمک کرده و در حد توان در شبکه های اجتماعی محتوای سایت را به اشتراک بگذارید.

 

بررسی الحاقیه های بیمه شخص ثالث

 

همانگونه که در مطالب گذشته در خصوص ابعاد مختلف استفاده از بیمه شخص ثالث مطالب جامعه و مفصلی مطرح کردیم در این مطلب نیز قصد داریم تا با بررسی الحاقیه های بیمه شخص ثالث به اطلاعات جامع و کامل به شما کاربران عزیز در خصوص قوانین و تغییراتی که در مقررات بیمه شخص ثالث ایجاد شده است ارائه کنیم

 

پیش از وارد شدن به بحث قوانین و مقررات این بیمه نامه بسیار مهم یعنی بیمه شخص ثالث لازم است به شما کاربران عزیز یادآوری کنیم که محتوای موجود در این سایت کاملا کاربردی بوده و توسط تیم تولید محتوای نمایندگی بیمه ایران برای استفاده کاربران سایت و مشتریان عزیز تولید می گردد چنانچه نظرات و پیشنهادات خود را با ما مطرح کنید بدون تردید ضمن بررسی دقیق آن ها نظرات و پیشنهادات شما را در امورات مربوطه لحاظ کرده و در نتیجه محتوای ارزشمند تری برای ارائه به شما کاربران عزیز تهیه خواهیم کرد.

همچنین از شما کاربران عزیز انتظار داریم که با به اشتراک گذاشتن محتوای موجود در سایت ضمن حمایت از سایت بیمه ایران از محتوای تولیدی نویسندگان ما حمایت کرده و ما را در راستای توسعه هرچه بیشتر محتوای مطلوب و فرهنگ سازی برای استفاده بهتر از مزیت های بیمه یاری رسانید.

الحاقیه بیمه شخص ثالث و قوانین مقررات جدید در سال های گذشته رویه به این صورت بود که افرادی که بیمه شخص ثالث تهیه می کردند و سررسید بیمه نامه های آنها در ابتدای سال شمسی قرار نداشت موظف بودن با اعلام نرخنامه جدید حق بیمه تسویه بیمه مرکزی تعیین می‌شود مابه تفاوت حق بیمه را بپردازند تا بتوانند از حداقل مقدار پوشش مالی برای بیمه نامه خود بهره مند شده و آن را تهیه کنند.

این مابه تفاوت در قالب الحاقیه ارائه می‌شد که همه ساله مشکله زیادی برای رانندگان ایجاد می کرد اما خوشبختانه پس از سال ۱۳۹۶ این الحاقیه حذف گردیده است و در صورت بروز خسارت مابه التفاوت مبلغ ناشی از افزایش میزان نرخ دیه و حق بیمه توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت می گردد و دیگر نگرانی بابت تهیه الحاقیه برای رانندگان و دارندگان بیمه شخص ثالث وجود ندارد این مسئله بسیاری از نگرانی ها را برای رانندگان و دارندگان این بیمه نامه مرتفع کرده است.

 

در ادامه مقالات سایت نمایندگی بیمه ایران خورشیدی قصد داریم با بررسی قوانین و مقررات مربوط به برخورد قانونی بیمه شخص ثالث با رانندگانی که مرتکب تخلف می‌شوند و این تخلف را تکرار می کنند بررسی کنیم.

در قوانین جدید بیمه شخص ثالث میزان نرخ این بیمه نامه برای بیمه گذاران و یا رانندگان با نمره منفی بالا مسابقه تخلفات رانندگی زیاد با سایر افراد معمولی تفاوت می کند مطمئناً این افراد باید حق بیمه بیشتری نسبت به افراد کم تخلف بپردازند زیرا ریسک پذیری این افراد برای شرکت‌های بیمه بسیار زیادتر است و طبیعی است که شرکت بیمه در مقابل ریسک بیشتر هزینه بیشتری دریافت کند.

 

اما در خصوص برخورد قانون جدید بیمه شخص ثالث با متقلبان کسانی که اقدام به سند سازی جعل و یا اقدامات مشابه در بیمه شخص ثالث میکنند نکات بسیار مهمی وجود دارد که با هم آنها را بررسی می کنیم.

طبق قانون جدید مقررات مربوط به تخلفات در بیمه شخص ثالث چنانچه شخص یا اشخاصی با صحنه سازی و تقلب اقدام به دریافت خسارت از بیمه کنند قانون مجاز است آنها را به حبس تعزیری محکوم نمود آنها موظف خواهند بود که دو برابر مبلغ خسارت دریافت شده از بیمه را پرداخت کنند

همچنین در قوانین جدید مربوط به رانندگان متخلف اینگونه آمده است که چنانچه رانندهای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند و به واسطه عدم رعایت قوانین دچار حادثه شود خود او باید بخشی از خسارت‌های وارد شده را بپردازد.

پرداخت خسارت بیمه‌ی شخص ثالث توسط رانندگان متخلف

بر اساس قانون جدید بیمه‌ی شخص ثالث چنانچه راننده مقصر به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادث شده باشد، باید بخشی از خسارت وارد شده را پرداخت کند.

البته در قوانین جدیدی که برای بیمه شخص ثالث به وضع گردیده است همه موارد برای رانندگان یا متخلفان و دارندگان بیمه شخص ثالث نیست بلکه قانون برای شرکت‌های بیمه نیز مواردی را تعیین کرده است که در صورت عدم رعایت آن ها باید جریمه بپردازند یکی از این موارد به شرح زیر است.

چنانچه مدارک بیمه گذار از هر جهت کامل باشد و دادگاه رای مبنی بر پرداخت خسارت به نفع بیمه گذار صادر کرده باشد در چنین شرایطی اگر شرکت بیمه در پرداخت کردن خسارت به بیمه گذار تاخیر کند باید جریمه این تاخیر را پرداخته و به بیمه گذار خسارت بدهد.

 

در قانون جدید بیمه شخص ثالث  رانندگانی که مقصر باشند نیز از گردونه  جان مانده اند و برای آنها نیز قوانینی وضع شده است  در گذشته  خسارت جانی منجر به فوت و نقص عضو  راننده تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گرفت  حال آنکه در قانون جدید  راننده مقصر نیز  خسارت جانی را می‌تواند از طریق بیمه شخص ثالث دریافت کند .

 

زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث

 

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی سایت نمایندگی بیمه ایران داریم تا در خصوص زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث با شما کاربران عزیز گفتگو کنیم نکاتی که در این مجموعه مقالات مطرح می شود.

با شرح و توضیحات کامل مطرح می‌شود تا هرگونه شائبه و توضیحی در این خصوص از قلم جا نماند و بتوانیم به همه ابعاد موضوع به تفصیل بپردازیم.

 

پیش از آنکه به بحث زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث و سایر بیمه نامه ها بپردازیم لازم است یادآوری کنیم که شرایط بیمه نامه های مختلف در شرایط مختلف متفاوت است.

بنابراین جهت اطمینان از مقررات و قوانین مربوط به تمدید اعتبار و سایر مفاد یک بیمه نامه اکیدا توصیه می شود کلیه بندهای بیمه نامه را مطالعه کرده و برای تفهیم بهتر از یک کارشناس مشاوره بیمه برای تشریح و آموختن نکات حقوقی بیمه نامه ای که تهیه می کنید استفاده کنید.

پس هرگاه بیمه‌نامه تهیه کردید ضمن اینکه پیش از عقد قرارداد کلیه شرایط و مقررات آن را مطالعه می کنید پس از عقد قرارداد نیز مجددا نسبت به بررسی مجدد همه بند های بیمه نامه اقدام نموده با به همه ابعاد و جوانب بیمه نامه خود آگاهی و اشراف کامل پیدا کنید که این امر در نتیجه از مشکلات و ضرر و زیان احتمالی شما جلوگیری خواهد کرد.

بهترین زمان برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث یک هفته پیش از اتمام تاریخ اعتبار بیمه نامه است در واقع اگر شما بیمه نامه شخص ثالث تهیه کرده اید که تا ۲۰ اسفند اعتبار دارد به نظر می‌رسد بهترین تاریخ برای تمدید اعتبار این بیمه نامه سیزدهم اسفند است البته تمدید زودتر از یک هفته شاید چندان صرفه اقتصادی نداشته باشد بنابراین شما چنانچه یک هفته مانده به اتمام قرارداد نسبت به تمدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو اقدام کنید دچار مشکل و ضرر و زیان احتمالی نخواهید شد.

حال این سوال مطرح می شود که چنانچه در روزهای پایانی پس از تمدید بیمه نامه شخص دچار حادثه شود چه اتفاقی رخ میدهد در چنین شرایطی که بیمه نامه ها با یکدیگر همپوشانی دارند اگر حادثه  رانندگی رخ دهد از بیمه‌نامه قبلی آن فرد استفاده می شود.

 

الحاقیه چیست و چه کاری در بیمه شخص ثالث انجام می دهد چنانچه فرد پس از تمدید بیمه نامه خود دچار حادثه شود و به عنوان مثال تخفیف ۵ ساله عدم خسارت نیز داشته باشد سنوات عدم خسارت او از بین رفته و در بیمه نامه جدید او را اعمال می گردد.

در چنین حالتی این فرد با پرداخت مبلغی که به واسطه تخفیف از حق بیمه اس او اس شده بود الحاقیه دریافت نموده که از بین رفتن تخفیف عدم خسارت او در آن درج شده است.

 

قوانین و مقررات جدید بیمه شخص ثالث

 

در ادامه مقالات سایت نمایندگی بیمه ایران خورشیدی قصد داریم با بررسی قوانین و مقررات مربوط به برخورد قانونی بیمه شخص ثالث با رانندگانی که مرتکب تخلف می‌شوند و این تخلف را تکرار می کنند بررسی کنیم.

در قوانین جدید بیمه شخص ثالث میزان نرخ این بیمه نامه برای بیمه گذاران و یا رانندگان با نمره منفی بالا مسابقه تخلفات رانندگی زیاد با سایر افراد معمولی تفاوت می کند مطمئناً این افراد باید حق بیمه بیشتری نسبت به افراد کم تخلف بپردازند زیرا ریسک پذیری این افراد برای شرکت‌های بیمه بسیار زیادتر است و طبیعی است که شرکت بیمه در مقابل ریسک بیشتر هزینه بیشتری دریافت کند.

 

اما در خصوص برخورد قانون جدید بیمه شخص ثالث با متقلبان کسانی که اقدام به سند سازی جعل و یا اقدامات مشابه در بیمه شخص ثالث میکنند نکات بسیار مهمی وجود دارد که با هم آنها را بررسی می کنیم.

طبق قانون جدید مقررات مربوط به تخلفات در بیمه شخص ثالث چنانچه شخص یا اشخاصی با صحنه سازی و تقلب اقدام به دریافت خسارت از بیمه کنند قانون مجاز است آنها را به حبس تعزیری محکوم نمود آنها موظف خواهند بود که دو برابر مبلغ خسارت دریافت شده از بیمه را پرداخت کنند

همچنین در قوانین جدید مربوط به رانندگان متخلف اینگونه آمده است که چنانچه رانندهای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند و به واسطه عدم رعایت قوانین دچار حادثه شود خود او باید بخشی از خسارت‌های وارد شده را بپردازد.

پرداخت خسارت بیمه‌ی شخص ثالث توسط رانندگان متخلف

بر اساس قانون جدید بیمه‌ی شخص ثالث چنانچه راننده مقصر به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادث شده باشد، باید بخشی از خسارت وارد شده را پرداخت کند.

البته در قوانین جدیدی که برای بیمه شخص ثالث به وضع گردیده است همه موارد برای رانندگان یا متخلفان و دارندگان بیمه شخص ثالث نیست بلکه قانون برای شرکت‌های بیمه نیز مواردی را تعیین کرده است که در صورت عدم رعایت آن ها باید جریمه بپردازند یکی از این موارد به شرح زیر است.

چنانچه مدارک بیمه گذار از هر جهت کامل باشد و دادگاه رای مبنی بر پرداخت خسارت به نفع بیمه گذار صادر کرده باشد در چنین شرایطی اگر شرکت بیمه در پرداخت کردن خسارت به بیمه گذار تاخیر کند باید جریمه این تاخیر را پرداخته و به بیمه گذار خسارت بدهد.

در قانون جدید بیمه شخص ثالث  رانندگانی که مقصر باشند نیز از گردونه  جان مانده اند و برای آنها نیز قوانینی وضع شده است  در گذشته  خسارت جانی منجر به فوت و نقص عضو  راننده تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گرفت  حال آنکه در قانون جدید  راننده مقصر نیز  خسارت جانی را می‌تواند از طریق بیمه شخص ثالث دریافت کند .

 

زمان تمدید بیمه شخص ثالث

 

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی سایت نمایندگی بیمه ایران داریم تا در خصوص زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث با شما کاربران عزیز گفتگو کنیم نکاتی که در این مجموعه مقالات مطرح می شود.

با شرح و توضیحات کامل مطرح می‌شود تا هرگونه شائبه و توضیحی در این خصوص از قلم جا نماند و بتوانیم به همه ابعاد موضوع به تفصیل بپردازیم.

 

پیش از آنکه به بحث زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث و سایر بیمه نامه ها بپردازیم لازم است یادآوری کنیم که شرایط بیمه نامه های مختلف در شرایط مختلف متفاوت است.

بنابراین جهت اطمینان از مقررات و قوانین مربوط به تمدید اعتبار و سایر مفاد یک بیمه نامه اکیدا توصیه می شود کلیه بندهای بیمه نامه را مطالعه کرده و برای تفهیم بهتر از یک کارشناس مشاوره بیمه برای تشریح و آموختن نکات حقوقی بیمه نامه ای که تهیه می کنید استفاده کنید.

پس هرگاه بیمه‌نامه تهیه کردید ضمن اینکه پیش از عقد قرارداد کلیه شرایط و مقررات آن را مطالعه می کنید پس از عقد قرارداد نیز مجددا نسبت به بررسی مجدد همه بند های بیمه نامه اقدام نموده با به همه ابعاد و جوانب بیمه نامه خود آگاهی و اشراف کامل پیدا کنید که این امر در نتیجه از مشکلات و ضرر و زیان احتمالی شما جلوگیری خواهد کرد.

بهترین زمان برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث یک هفته پیش از اتمام تاریخ اعتبار بیمه نامه است در واقع اگر شما بیمه نامه شخص ثالث تهیه کرده اید که تا ۲۰ اسفند اعتبار دارد به نظر می‌رسد بهترین تاریخ برای تمدید اعتبار این بیمه نامه سیزدهم اسفند است البته تمدید زودتر از یک هفته شاید چندان صرفه اقتصادی نداشته باشد بنابراین شما چنانچه یک هفته مانده به اتمام قرارداد نسبت به تمدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو اقدام کنید دچار مشکل و ضرر و زیان احتمالی نخواهید شد.

حال این سوال مطرح می شود که چنانچه در روزهای پایانی پس از تمدید بیمه نامه شخص دچار حادثه شود چه اتفاقی رخ میدهد در چنین شرایطی که بیمه نامه ها با یکدیگر همپوشانی دارند اگر حادثه  رانندگی رخ دهد از بیمه‌نامه قبلی آن فرد استفاده می شود

 

الحاقیه چیست و چه کاری در بیمه شخص ثالث انجام می دهد چنانچه فرد پس از تمدید بیمه نامه خود دچار حادثه شود و به عنوان مثال تخفیف ۵ ساله عدم خسارت نیز داشته باشد سنوات عدم خسارت او از بین رفته و در بیمه نامه جدید او را اعمال می گردد.

در چنین حالتی این فرد با پرداخت مبلغی که به واسطه تخفیف از حق بیمه عدم خسارت بود الحاقیه دریافت نموده که از بین رفتن تخفیف عدم خسارت او در آن درج شده است.

 

جریمه دیرکرد پرداخت بیمه

 

آیا امکان دارد جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث مشغول بخشودگی شود همان گونه که در سایر مقالات به تفصیل توضیح داده ایم امکان و بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث وجود ندارد مگر در شرایطی که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به واسطه اتمام اعتبار بیمه نامه خودرو در پارکینگ نیروی انتظامی ایجاد شود.

در واقع اگر اعتبار بیمه نامه ی خودرو زمانی که در پارکینگ نیروی انتظامی توقیف شده است پایان پذیرد در این شرایط مالک خودرو می تواند با ارائه اسناد مربوط به رفع توقیف به شرکت بیمه از پرداختن جریمه ای که به دیر کرده پرداخت بیمه شخص ثالث تعلق میگیرد معافیت پیدا کند.

حال که توضیحات مفصلی درباره پرداخت جریمه ها و دیرکرد های حق بیمه مطرح کردیم شاید شما کاربران گرامی احساس کنید که ممکن است به هر دلیل شما نمی توانید با پرداخت به موقع حق بیمه شخص ثالث به تعهدات خود عمل کرده و در نتیجه مشمول پرداخت جریمه دیرکرد حق بیمه شخص ثالث شوید این گرانی می تواند تا حدودی به جا هم باشد اما ما در ادامه با ارائه راهکار منطقی و مطمئنی راه هرگونه ضرر و زیان احتمالی را مسدود کرده تا شما کاربر عزیز  همواره در نهایت آرامش  با پرداخت به موقع حق بیمه خود بتوانید از امکانات و  خدمات بیمه نهایت استفاده را داشته باشید.

همانگونه که شاید در سایر بخش‌های سایت نیز استحضار پیدا کرده باشید نمایندگی بیمه ایران خورشیدی کد نمایندگی ۳۰۱۳۰ در صدد راه اندازی باشگاه مشتریان و کاربران بیمه است که در صورت عضویت شما در این باشگاه مشتریان امکانات و خدمات و فوق العاده ارزشمند به شما ارائه می شود یکی از این خدمات امکان خرید بیمه نامه در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

از طرفی شما می توانید با استفاده از امکانات اطلاع رسانی باشگاه مشتریان پیام های مبنی بر اطلاع از تاریخ اتمام و تمدید بیمه نامه خود دریافت کنید در واقع با اطلاع رسانی به موقع شما می توانید نسبت به تمدید بیمه نامه خود اقدام کرده و هرگز دچار ضرر و زیان از بابت تاخیر در پرداخت حق بیمه نشوید.

شما کاربران عزیز می توانید با تماس تلفنی و یا ارتباط با کارشناسان نمایندگی بیمه ایران از کلیه قوانین و مقررات بیمه ای اطلاع پیدا کرده و از جدیدترین تغییرات و قوانین اعمال شده از سوی بیمه مرکزی، ضمناً دریافت مشاوره تخصصی در این خصوص آگاهی پیدا کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن